نحوه خروج از دیالیز برای بیماران با 20٪ عملکرد کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

نحوه خروج از دیالیز برای بیماران با 20٪ عملکرد کلیه

بیماران با عملکرد کلیوی 20٪ پیشنهاد می کنند که دیالیز را انجام دهند. اما دیالیز نمی تواند به انتظارات بیماران برسد. علاوه بر این، دیالیز می تواند منجر به خارش پوست، ضعف، گرفتگی عضلات و سایر عوارض جانبی شود. از این رو، بیماران با 20٪ عملکرد کلیوی، چگونه از دیالیز خارج می شوند؟

صادقانه بگویم، آیا بیماران با عملکرد کلیوی 20٪ می توانند دیالیز را از بین ببرند بستگی به شرایط بیمار بیماری دارد. به طور کلی، هنگامی که عملکرد کلیه بهبود می یابد، بیماران می توانند دور از دیالیز دور بمانند.

و سپس، چگونگی بهبود کلیه برای بیماران با عملکرد کلیه 20٪؟

در بدن بیماران، بسیاری از رسوبات سمی وجود دارد که می تواند کلیه را آسیب برساند و عملکرد توالی درمان را تحت تأثیر قرار دهد. بنابراین، بیماران می توانند درمان های تخفیف توکسین را انجام دهند تا تمام موارد غیر ضروری را از بدن حمل کنند. و در نتیجه، کلیه از آسیب رساندن و شروع به بهبود در یک محیط داخلی سلامت جلوگیری خواهد شد.

در عین حال، Osmotherapy پزشکی میکرو چینی می تواند اثرات بهتر بر تعمیر سلول های ذاتی بیمار و بافت های کلیه در محیط مفید مفید ارائه شده توسط درمان با توکسین حذف. علاوه بر این، درمان داغ فشرده، درمان Moxibustion، ایمونوتراپی و سایر درمانها همچنین می تواند بیماران را به بهبود عملکرد کلیه با عوارض جانبی کمتری کمک نماید.

هنگامی که کلیه بازسازی می شود، بیماران می توانند از دیالیز خارج شوند و زندگی بهتر را تجربه کنند.

اگر هنوز پازل دارید، لطفا یک پیام را در زیر بنویسید یا گزارش آزمایشی آزمایشگاه خود را برای ما ارسال کنید. کارشناسان کلیوی شرایط بیماری شما را تجزیه و تحلیل کرده و برای کمک به دیالیز شما تلاش می کنند.

پست الکترونیکی: sjzkidneyhospital@hotmail.com

Whatsapp / Viber / Wechat: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 خرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: